Boom boom clap

Tjenis penis.
 
Stängningspass idag, gick prima prima!
Stängningspass imorgon borde gå minst lika bra!
 
Vi hängde på Gültzaudden hela förmiddagen med barnen, en bra jobbdag med andra ord, när vi kom tillbaka till förskolan slog vi på film och chillade järnet.
 
Sommaren har ju faktiskt ÄNTLIGEN kommit tillbaka till stackars Luleå, fula är ju att det var as bra väder här i Lule när jag och frugan var i Turkiet, typ lika varmt?!
Nådigt arga vi var.
 
Nåväl, slutar tidigt fredag som jag sagt tidigare, ska lätt fara och bada då det utlovas 26 hela grader varmt!
 
Nu tänkte jag pallra mig till coop, köpa lite frukt och eta fruktsallad, min hals gör ont så måste ju unna mig på något vis. Och jag saknar min fru, dödligt äckligt mycket, vill att hon ska komma hem NU på en gång..
 
Puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback