Hejdå min kära

Namn: Jessica
födelsedag: 9 augusti
född: 1993
ögonfärg: Brun/gröna typ?
hårfärg: Rosa for the moment
längd: 157 cm
höger/vänsterhänt: högerhänt
värsta ovana: Svär för mycket, eller så att jag tänker för mycket
stjärntecken: lejonet
sko stl: 39/40
är dina föräldrar skilda: Dom var aldrig gifta
skor idag: Mina jobbarskor
din svaghet: Hahah hemlis.. 
värsta rädslor: Höjder, nålar, blod
mål för det här året: För mycket grejer
mest använda fras på msn: Ingen aning
det första du tänker på när du vaknar: Vem har velat mig något?
dina bästa kännetecken: Mitt rosa hår just nu, vet inte annars hur folk känner igen mig HAHA
när går du och lägger dig: mellan 00-04
mest saknade minne: Människor som gjorde mig lyckliga

Favorit
färg: Grön, svart, röd
sport: Räknas sex?
djur: Både hund och katt
glass: BJ!!!
godis: Lakrits just nu!
affär: Ingen aning, Gina tricot typ
sallad: Ceasar
skådespelare: Sam Larsen
bokstav: Jomen J!
nummer: Inget alls
tuggummi: Melon mint <3<3<3<3<3
helgdag: Fredag
årstid: Sommar ofc
tandkrämssmak: Mint typ
radiostation: Rix FM
doft: Jean Paul Gaultier vafan den nu heter
kroppsdel på motsatta könet: Ansiktet

Vänner och livet

vad vill du bli när du blir stor: Lärare, förskolelärare
hur vill du dö: I sömnen helst utan smärta
vem av dina vänner är mest lik dig: Hannah <3
vem är högljuddast: Linda
vem får dig mest att skratta: Alla jag umgås med
vem har du känt längst: Yasmina och Linda
när grät du mest: Nyss
vad är den bästa känslan i världen: När någon håller om mig och ligger så en lång tid
värsta känslan: Att bli sårad/att såra någon
vart vill du bo i framtiden: Söder ut
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Ingen aning
hur länge tror du att du kommer leva: Exakt 80 år till, på pricken.

Du...?

svär: Föööör mycket haha
sjunger bra: Dugligt iallafall 
duschar dagligen: Nej
vill gå på högskola/universitet: Ja
vill gifta dig: Njaa
tror på dig själv: Nej
kommer överens med dina föräldrar: För det mesta
gillar åska: FUCK NO
spelar något instrument: Jag tycker ju jag kan spela piano, haha
äger en iPod: Nej
ber: Kan hända
går i kyrkan: Bara på julafton
sover med gosedjur: Nej
för dagbok: Ja
dansar i regn: Går knappt ut i regnet..
sjunger i duschen: Nej

This or that

pepsi/cola: Cola!
mcdonalds/burger king: Donken lätt!
singel/gruppdate: Singel
choklad/vanilj: Choklad
jordgubbar/blåbär: mmm blåbär 
kött/veg: Kött fifaaan
tv/film: Film
gitarr/trummor: Gitarr
adidas/nike: Palla
kinamat/mexikanskt: Mexikanskt
kakor/paj: Paj
blind/döv: Döv

Vem var den senaste personen
du nuddade: Nån unge på jobbet
du pratade i telefon med: P-O
msnade med: Hannah typ då det väl fanns!
du kramade: Eric tror jag 
du skällde på: Minns ej 
sportade med: Hah ja vad räknas sport som? ;)

Senast du
skrattade: Igår tror jag
grät: Idag
filmen du såg: Alice in Wonderland
tuggade tuggummi: Senast Hannah var hemma
drog ett skämt: För nån dag sen
sång du sjöng: Medina - Sagoland
var är du: Hemma
vad ser man utanför ditt fönster: Lägenheter, gård, bilar, väg 
lyssnar du på musik nu: Ja
om ja, vad: Markoolio
vad har du på dig: Tröja
vad är det på din musmatta: mina trosor? Nada






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback