Me myself and I

Den 15 lämnar min bästa fru min här i tråkiga Luleå för att åka och hälsa på sin Mother in law, HAHAHA var bara tvungen gullet!
Visserligen börjar jag jobba två veckor den 15onde så är ganska lugnt ändå tror jag, har ju ändå Sara kvar i Luleå om inte nu hon också ditchar mig..
 
Träffade Dennis igår då han cykla hit en sväng, sen gick jag upp och spelade WOW, HAHA hör och fucking häpna, jag installerade WOW och började spela (bara sån där gratisversion men ändå)
Var ju ganska nördig på det spelet förut när jag var tillsammans med Fredrik.
 
Så tänkte väl slå igång det nu och spela en stund sen sova tror jag, puss puss!





» yassr

Jag då :(

Svar: du också <3
Jessica Johansson

2013-07-15 » 14:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback