The magic of make-up

Som ni alla vet ser jag ju ut såhär osminkad
 
 
Och såhär ser jag ut när jag är sminkad
 
 
Tycker det är sjukt fascinerande att smink kan göra en sån stor förändring på en människa.
Tycker även att det är sjukt skönt att jag är en sådan människa som kan gå utan smink i flera månader, sminkar mig bara om jag har extremt tråkigt (vilket händer typ aldrig haha), jag ska på fest eller någon annan trevlig tillställning.
 
Skulle aldrig i hela mitt liv kunna dra på mig smink dag in och dag ut, ni som gör det, är det inte jobbigt?
Alltså, nu menar jag verkligen sminka sig, fondation, puder, ögonskugga bla bla bla u name it.
 
Jag minns att jag hade en period i 5an då jag började sminka mig varje dag, vart tydligen less efter ett tag och sminkade mig bara då och då, och nu är det as sällan som sagt.
 
Skulle lätt dock vilja lära mig sminka as fina sminkningar!
Skulle nog vara roligare att dra på sig lite ögonskugga då i alla fall. :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback