Välkommen natten

I genomsnitt sover jag nu mera 3,4 timmar per natt.
 
Har jag tur får jag sova 6..
Mina fotleder fuckar ur, en lampjävel ute på gården förstör min sömn (den tänder och släcker och måste ha persiennerna öppna osv, annars vaknar jag inte på morgonen.) cp tankar osv osv, listan är lång känns det som.
 
Nåväl, är förlängd på en förskola till påsk just nu Måndag-Torsdag, är gode glad, för den avdelningen är sjukt bra! Har varit på några andra i huset också så är kul då man känner barnen litegrann!
 
Jobbar varje dag, känner mig skit dock, tror det är påväg något eller så är det bara min sovbrist som börjar visa sig.
Börjar 12 imorgon och slutar 16, känns ovärt med 4 timmar ärligt talat.
 
Jag och Hänki planerar en liten spontanresa, ska bli kul att göra den!
 
Och nu ska jag lägga mig ner, läsa i House of Night serien sen sova.
God natt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback