Perfect day

Eftersom jag inte bloggat på två dagar gör vi såhär
 
Torsdag; Jobbade som vanligt, fick mitt första myggbett då vi hade vårskriket i skogen med alla ungarna på jobbet.
När jag kom hem vart jag så satans uttråkad att jag åkte till Sajki och snacka skit med henne och frugan, for hem till örnäset, gick och träffade Eric, slutade med att jag kom hem från honom halv 6 imorse ungefär haha (mamma ringde och efterlyste hennes skor..)
 
Fredag; Sov en sväng, for till stan för att möta frugan och Sajki(frugan numero 2), vi satte oss i hamnen och chillade pung i solen med massa gotta, brände mig på näsjäveln..
Nu hade jag väl tänkt käka och sen fara till Hertsön för att fortsätta umgås med dom töntarna.
 
Även packat färdigt min väska typ, känns skönt!
Dock är den as tung så haha vette fan hur jag ska få ta med den på flyget..
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback