Dag 15

Mina drömmar
 
På senaste tiden har jag inte drömt så speciellt mycket, bara om vissa människor jag vill träffa osv.
 
För inte så speciellt länge sen hade jag min period då jag bara hade mardrömmar hela tiden, fula är att det är samma mardröm varje gång.
Minns inte om jag berättat om den tidigare.
 
Är ute och går i skogen och jag hittar ett djur som går löst(katt eller hund brukar variera) så jag försöker leta upp vars dens ägare är, hittar huset och där bor en gammal gubbe, ett ganska fint hus faktiskt med panorama fönster, så jag ger tillbaka djuret, får gå husesyn och när jag väl ska gå därifrån försöker han våldta mig.
 
Jag lyckas ta mig ut och klättrar upp i nån jävla hunderbana uppe bland träden, han får tag på mig just då jag är påväg att komma undan.
 
Eller så brukar jag ha dom hära fall drömmarna, hatar dom.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback