Dag 17

Mitt favoritminne
 
Hm vi kan ta 2, som blev fler tekniskt sätt men ändå!
 
Första favorit minnet är när jag och pappa tog en båt och for ut och rodde i en sjö där det var as mycket näckrosor, tog upp en och höll fast i den som om livet hängde på det,  vi for runt i säkert några timmar i den sjön och bara skrattade, det var en jätte fin dag.
 
Andra favorit minnet har jag varje gång jag är med mina bästa vänner, varje dag räknas, varje sekund och varenda sak vi gör är världens bästa minne!
 
Som när jag och Yasmina sprungit ut mitt i natten och tagit massa hopp bilder eller vakat hela nätterna för att vi kunde och bara skrattat när hennes mamma kommit på oss att låtsas sova.
 
Som när jag och Elin for ut till hennes stuga 2 dagar, åt kyckling varje natt, såg film och bara myste på eller när vi ställde oss på coop och käkade chips och kollade igenom Badoo för att hitta snyggingar.
 
Som när jag och Linda tog moppen till Piteå, mitt arsle domnade av men vi hade det så förbannat roligt dom dagarna vi var där eller när vi kommer på våra spontan idéer som att åka till Stockholm.
 
Som när jag och Hannah är i Kalix och dricker för mycket vin så antingen att jag börjar dansa och sjunga på dess mest pinsamma sätt eller att vi ska ut och plocka svamp eller då vi for till Turkiet och träffade våran umefamilj.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback