Everyday seems like die mf die

Igår var det tisdag om ni inte visste det.
 
Hängde med en polare i stan och spelade GTA5 ett tag, så for jag hem och käkade för att sen fara till bion och möta Iza.
 
Vi gick och kollade på The Conjuring, GRYMT bra film faktiskt för att vara skräckfilm, älskar den haha..
Skrek till fleeeera gånger och det var jävligt skönt att det var så få folk som var och kolla på den.
Tror fan Iza var med rädd än vad jag var, och han ska vara kille ;)
 
Nåväl, nu ligger jag i sängen och ska dra igång The hills have Eyes 2, sen ska jag sova.
Senare idag ska jag umgås med min fina Linda, kanske drar till Hertsön en sväng och träffar min underbara efterlängtade fruga Hannah.
 
Puss!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback