Lost in paradise

Det är tråkigt att vara vuxen
Att måsta jobba för att tjäna ihop pengar till det man vill ha
Betala skatt
Betala räkningar
 
På tal om räkningar måste jag betala mina imorgon, det ogillas.
Måste även på stan i veckan och köpa sista grejerna till halloween.
Beställt ett par as snygga skor också jag suktat efter i över ett år skulle jag tro.
 
Kan berätta om min helg för mitt liv är ju så satans intressant!
 
Fredagen låg jag mest och chillade, for till Christian på kvällen och sov över där, gossade med hans mojs hund och blev kär haha.
 
Lördag var jag med Linda, vi for på bio, färgade mitt hår sen kom på vi den fina iden att hey vi ska dygna!
Vi klarade oss till cirka 7 halv 8 på morgonen sen däcka vi sten hårt.
 
Söndag när jag väl kom hem la jag mig i sängen, duschade bort all blå färg från min kropp (såg ärligt talat ut som en smurf i nacken haha..)
Jag tar en bild på mitt hår nån dag framöver, bättrade på det rosa och istället för att ha grönt och gult drog vi i det lila och blåa, dock har det blåa tagit över ganska bra.
 
Nu ska jag sova så jag kanske orkar upp och jobba, 7.30-16 idag puss puss.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback