You've got to get up and try

Tjenis!
 
Är i Skeå några dagar framöver, lira Tibia hela dagarna blir nog bra!
 
Är helt fast i det spelet nu, för någon dag sen satt jag i över 5 timmar och lirade, man tappar verkligen bort tiden.
Sååå lär väl inte hända mycket mer än det idag.
 
Nu vet ni vars ni har mig i det långa landet i alla fall.
 
Förövrigt, igår var det min fina systers födelsedag (hon fyllde 22) och så var det begravning för min barndomskamrat Emil, jag kände ju inte honom något nu när han blev äldre men vi umgicks väääldigt mycket när jag var under 10 år i alla fall.
 
Ken Ring kom och spelade på begravning vilket jag tyckte vad otroligt respektgivande, han kunde tydligen inte säga nej till att komma och spela på en ung killes begravning, så jävla fint av honom.
 
Så efter begravningen for jag till Skeå  :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback