Feeling so small

Idag ska jag flyga hem till Luleå några dagar
 
Är blandade känslor angående det asså, har fetaste ångesten då jag vet att det närmar sig flytten hem helt..
 
Niina skulle komma hit i alla fall och hjälpa mig med väskjäveln på bussen och dessutom hinna umgås lite mer med mig, var ju visserligen med henne igår i några timmar men ändå!
 
Kan ju säga att denna vecka har jag knappt gjort något, haft världens sämsta dygnsrytm (har jag nu också, sovit 2 timmar) och somnar typ 6 på morgonen eller senare och sovit till 3 på dagen haha..
 
Och igår länkade en polare denna länk till mig (han älskar att mobba mig för att jag är kort...)
http://www.veckorevyn.com/LOL/22-saker-bara-vi-som-ar-korta-forstar
 
Haha vissa av dom sakerna var så jävla sanna! :D
 
Just ja!
Gaddat mig faktiskt, är förjävla nöjd men är inte färdig ännu, grinade emellan åt för att det gjorde så satans ont, fml när vi ska färglägga löven, speciellt det i armvecket.
 
 
 
Nåja, nu ska jag fortsätta städa lite hära så det är fint när jag kommer hem igen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback