Shit happens

Sååååå dessa saker hände under tiden vi var i Turkiet.

1: flyget var försenat
2: 3 gånger går banden igång och tog totalt 1,5 timme att få väskan
3: bussjäveln gick sönder just innan alanya
4: mamma klämmer sig i en spricka på toasitsen
5: receptionen tappar bort våran rumsnyckel
6: mamma fastna i hissen
7: jag får flyga upp ur havet då en tjej tror en fisk biter henne i foten
8: en havssköldpadda simmar rätt under mig och på g upp mot mig typ och jag dränker mig halvt innan jag ens tog mig upp
9: hotellets jävla fishtank dog man i
10: alla turkar försökte låtsas åka in i en i vattnet för att kunna skapa en konversation

Hela resan var jinxad as fuck så nästa år blir det Faliraki, till ett vattenland!

Drar ut bilder imorgon från vistelsen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback