Oh lord

För det första:
Jag är numera en upptagen kvinna till en underbar pojk som heter Felix.

För det andra:
Har blivit sjuk av att mitt hotellerum var snorkallt om nätterna, tack för den.

För det tredje: 
Åkte hem idag, resulterade i ett gråtanfall, en suddig och mörk pussbild och total ångest över att lämna världens bästa kille..

För det fjärde:
Jag har haft det sjuuuuukt awesome med Felix och hans twin Alex!

Och för det femte:
Jag har köpt världens snyggaste kofta om ni ville veta det!
Lägger ut pics imorgon på allt plus Karlskronas juldekorationer, sovit skiiit dåligt inatt pga att Felix inte sov alls vilket resulterade i att jag vaknade varje gång han sku göra något haha.

Puss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback