Paranoid

Har sovit nästan hela helgen känns det som haha!

Idag så drog jag till mormor iallafall och lämnade mina täckisar, färgade håret på henne och snackade massa skit som vanligt.

Vi kom fram till att jag ska dit imorgon och klä granen, ska först på stan och lämna igen nå böcker/låna nya, köpa nå nya sovkläder och linnen osv.

Förövrigt ska jag och Mami flytta till Porsön i Februari, kul juuuuuul!

Hahahha juste, hade världens bästa konversation med Felix idag
Jag: Ska till mormor och lämna mina täckisar så hon kan laga dom
Felix: Täckisar?
Jag: Täckbyxor?
Felix: Vet inte vad du menar
Jag: Men snöbyxa då?
Felix: Nä?
Jag: Haha men överdragsbyxor då??
Felix: Ahaa nu vet jag vad du menar(han googlade) Du menar termo byxor

Asså dog riktigt hårt av skratt, så muppig <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback