Gothenburg

Jag älskar göteboooorg
 
Vågar dock inte åka någonstans då jag inte fattar ett skit av trafiken hära osv osv men det löser sig.
 
Min visdomstand dödar mig och jag kan inte öppna käken ordentligt utan att det gör ont
 
Ska nog dra förbi till Jennie när jag käkat och hämta nå grejer jag glömde igår.
 
Och less är jag haha...
Kom ju in på Universitetet här i gbg, det börjar nu den 20onde och jag hinner knappast kirra lägenhet så vette fan hur det ska gå..
 
 





Tala med dom som har hand om studentlägenheterna så brukar det lösa sig.=]

Svar: Redan sökt några, i värsta fall hyr jag i andra hand, måste bara se så jag får pengar från csn ;d
Jessica Johansson

2014-01-12 » 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback