Paranormal activity

Tjenis!
 
Var på bio igår kväll faktiskt med Jennie, Kim och David, vi gick och såg på Paranormal activity the marked ones
Jennie påstod att hon skulle sitta och skrika mest av alla och jag såklart skulle inte skrika, HAHA var då totalt omvända roller dära..
 
David satt och garva åt mig hela tiden, fyfan.
Sen for vi hem och sen dess har jag legat och nött serien Orange is the new Black, sjukt bra faktiskt!
Synd bara att jag såg klart hela säsongen nu och nya vette fan när den börjar, sadface.
 
Stört less på att inte kunna sova om nätterna i alla fall
Har ju mest troligt något att göra med att jag är sjukt stressad inför skolan hur det ska bli osv, vill ju så gärna flytta hit ner, jävla bajs..
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback