Climb high

Tjenis!
 
Kom hem i måndags från Svensbyn (Piteå) med Yasse, vi jobbade ju under Dragracingen som var där i Långnäs, var sjukt kul!
 
Nåväl idag drar vi iväg jag, Yasse, Robin, Mormor, Morfar och syster till Kalix för att jobba på andra huset vi har där, ska bli skönt att få komma iväg igen några dagar och bara mysa i älskade Risön.
 
Var även och klippte mig igår och bara för att jag hade så fin hårfärg så fick jag ett nagellack i ungefär samma färg, så jävla snällt, rekomenderar verkligen Kamilla på LYXX här i Luleå om ni ska gå och klippa er, sjukt duktig och snäll :)
 
Nu ska jag väl packa väskan då bussen går kl 2 och ska även försöka väcka Yasse och Robin.
 
Puss!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback