Färglös som en tår

Tjenis!
 
Som vanligt är jag sömnlös på nätterna..
 
Nåväl igår så var jag på dop med Mormor och Morfar, Marias son Mikko döptes och till äran så fick jag sjunga Kents underbara låt Utan dina Andetag, ni som nu har mig på fejjan är la bara gå dit och kika då jag lagt ut ett klipp där, annars finns en snutt på min Instagram: JessicaJKM.
 
Försöker fixa till filmen på datorn just nu så jag kan dra ut den på tuben så alla kan se enklare plus att det blir bättre ljud!
Såå ja det var ju trevligt i alla fall, inte sjungt i en kyrka på gud vet när.
 
När jag kom hem la jag mig i sängen dirr som vanligt och nu ligger jag fortfarande här och försöker hitta John Blund, ska nämligen jobba första dagen imorgon på Inre Kraft, minns ärligt talat inte om jag missat att skriva det men fått jobb där som personlig assistent så idag tekniskt sätt så har jag min första intro dag 13 till 20 så ska bli spännande faktiskt.
 
Enda jag gruvar mig för lite är att dra ut piercingarna, kommer känna mig grymt naken utan dom, dom är som min familj, min personlighet haha..
 
Nåja, måste försöka sova nu en stund åtminstone så man är relativt pigg och alert när man ska jobba!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback