Im home

Helluuu!
 
Är i götet nu, vilket jag vart sen i torsdags.
 
Vi var ut i lördags, vilket resulterade att en jävla snubbe snodde min telefon så jag vart sjuukt jävla förbannad, men vi gjorde det bästa av situationen och hade SJUKT kul ändå!
 
Träffade Markus också som jag skrivit med så jag gittade med honom hem och sov där över natten.
 
Nu på torsdag ska jag ha en intervju via Skype med en kund så det ska bli kul och se om jag får det eller inte!
 
 
 





Hoppas ni har det så jääävla tråkigt era fula fanskap, hoppas ni dör i en plågsam eld!!!!!!!

Svar: Du är medveten om att din IP adress alltid syns va? Så det var ju ganska lätt att få reda på vem du är :)
Jessica Johansson

2015-08-07 » 17:42:49

Dra från göteborg ditt jävla fetto! Du ser ju ut som en fucking flodhäst.

Svar: Tack för ett gott skratt! Älskar att du är så satans feg att du inte vågar visa vem du är, vill du mig något så slå en pling eller något, puss hjärtat! :*
Jessica Johansson

2015-08-10 » 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback