Om kärlek är en drog är det ingen drog för mig

Fan va less.

Sovit 4 timmar inatt igen
När jag blev inskriven sa läkaren att jag skulle få insomnings medicin då jag har svårt med insomningen.

Frågade redan halv 10 igår på kvällen om jag skulle få eller inte, tog 3 sköterskor innan hon som delar ut medicinen kom och fråga vad jag skulle ha.

Tydligen hade läkaren inte stoppa in att jag skulle få för sömnen, så jour läkaren kom halv 2 och jag sa bestämt när han föreslog Atarax och Theralen att nej, Atarax funkar inte på mig och 1 ml Theralen gör mig inte trött plus av den blir jag som en zombie dagen efter och svimfärdig.

Ändå ville han ge mig skiten?
Så tillslut fick jag en Propavan som är insomningstablett, dem gjorde mig inte heller trött.

Sommade halv 4 imorse, och jag sov ändå bara 4 timmar igår också.
Arg tjej, så idag när jag snackar med läkarn ska jag tvinga dom ge mig Stilnoct eller Imovane till kvällen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback