Nyår

Så igår led 2014 mot sitt slut och 2015 började.

Jag fick spendera mitt nyår med Felix, Alex och Andreas, massor med mys!

Vi körde runt runt i Karlskrona för att fördriva tiden tills den skulle närma sig 12 slaget, vilket resulterade i att någon jävla blatte kille sparka i Andreas bil så vart lite krig haha!

Sen for vi upp till någon utkikningsplats, jag och Felix stod ute vid 12 slaget och jag fick kyssa den mest underbaraste personen på hela jordklotet (ja jag är riktigt töntig och nykär), var livrädd för alla raketer också hahah...

Så 2015 börjar då bra för mig, jag får spendera yttligare några dagar här med Felix innan jag åker hem för att börja jobba igen!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback