YT

Har suttit dom senaste dagarna och glott på Youtube.

Folk som vloggar, gör smink tutorials, unboxing my glossybox osv osv.

Har härmed kommit fram till att även jag vill fan göra detta, ser så jävla kul ut!

Tex jag prenumererar på Glossybox så nu näe jag får hem den (anyday now) så tänkte jag filma när jag öppnar den och visa produkterna.

Även har jag och Elin sagt att vi ska filma när vi sminkar varandra (både ned och utan förbundna ögon) så sådant trams ska jag även posta ut.

Men roligast av ALLT just nu är Bean Boozeld(stavning?)
Går ut på att käka 16 st (8 st var) bönor som har 8 olika smaker, tex tuttifrutti eller spya, päron eller baby wipes osv you get the picture!

Ska springa på stan idag och köpa detta för att filma när jag gör detta med min syster och Elin.

Drar ju till Kalix i helgen så allt börjar där!
Puss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback