Let it shine

Godkväll!

Blev ju en dag två idag!

Så vi gick ju paraden som jag skrev tidigare, sen drog vi till Donken och käkade, drog sedan hem till Linus för att börja kvällen.

Ikväll hamnade vi ute på Bistro Norrland, haft det sjukt jävla kul!

Missade ju dessutom Fanny de Aguiar när hon spelade i stadsparken, blev sjukt besviken meeeeeen så stod jag ute och rökte så ser jag min gamla klasskamrat Lisa, och vem går inte med henne om inte Fanny?! 

Så jag ropade Hej och vi stod och tjötade ett tag, sjukt trevlig brud den där Fanny och var sjukt kul att träffa Lisa igen efter hundra år typ.

Fan gurlar lite att jag fick krama henne haha men tog ju ingen bild då jag är för feeg...

Nu är jag då hemma, ska försöka sova några timmar innan jag ska upp igen och träffa Linus och Linn innan hon åker hem.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback