Godmorgon världen!

Så dom senaste dagarna har sett ut såhär.

Fredag: Mormor och morfar kom med släpet så jag och Mami kunde fara och slänga alla grejer som skulle slängas. Sen hämtade vi nyckeln till nya läggan och direkt vi kom hit insåg vi att kärringen som bodde här tidigare har inte städat ordentligt och lämnat massa grejer kvar.

Vi flyttade in princip hela dagen och syster hjälpte till.
Så kom Jenna och hämtade upp mig och vi hängde några timmar.

Lördag: Tog det sista ut gamla läggan, städade ur den helt, hade sjuukt med träningsvärk asså.
Jenna kom och hämtade mig så for vi till hennes polare Fia, så kom Vickan, Rebecka och Moa dit också, jag höll på att bryta ihop av skratt när jag såg Fias toa, den är inredd som en djungel hahahhaha!!!
Däckade sen stenhårt vid halv 12 hos Jenna.

Söndag: Blev hemskjutsad och började packa upp ur kartongerna så hela garderoberna är färdiga, så ringde Jenna och säger att hon glömt sina nycklar till sin lägenhet i Hedenäset, så hon fick åka tillbaka hit och jag höll seriöst på att dö av skratt hahah, så hon kom och hämta upp mig så jag fick sova med henne.

Måndag: Vi åkte till arbetsförmedlingen med hennes mamma, så skjutsa Jenna hem mig när hon ändå skulle åka tillbaka till Hedenäset, packade upp ännu mer kartonger och nu är allt snart färdigt här inne.

Och ja idag är det ju tisdag, vaknade kring 9, legat i sängen hela tiden och små ätit choklad(läs:tryckt i min hela) så ska väl packa upp det sista idag, evt åka in till försäkringskassan med några papper och sen ba chilla!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback