You got a fast car

Hola!

Gårdagen slutade i tårar och kaos så jag drog till Linus och sov där igen då jag inte pallade vara ensam.

Vet seriöst inte vad jag skulle göra utan denna människa, även om vi bara hängt i lite över en vecka så äre som att vi kännt varandra hur länge som helst, är riktigt glad att få ha honom i mitt liv och som vän.

Kom hem för nå tag sen, är fortfarande på dåligt humör, eller ah skumt humör iallafall.
Antar att det är från igår.
------------------------------------------------------------------------
Du ska veta att du har gjort bort dig något så enormt denna gång, jag bryr mig inte om du vill mitt bästa men att gång på gång försöka säga att jag väger för mycket, JAG ÄR MEDVETEN OM DET, jag ser mig själv i spegeln varje dag men min vikt stör mig inte.

Du fattar inte ens varför jag mår dåligt, jag mår psykiskt dåligt pga ALLA dåliga saker som hänt i mitt liv, därför jag skär mig, därför jag vill dö för att jag mår så pass dåligt av alla dom sakerna och DU gör fan inte saken bättre av att påpeka min vikt och låtsas tro att du vet bättre än mig om mitt egna mående.

Jag mår dåligt för att Mary, Pappa, Mattias och Jesper är döda.
Jag mår dåligt för alla nerklankningar jag fått av alla i denna familj.
Jag mår dåligt för att jag ibland inte ens vet varför jag vill dö.
Jag mår dåligt för att jag är less på detta liv, för att jag vill inte leva såhär men kan inte göra något åt det.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback