Eenie meenie

Hola chicas!
 
Gick av mitt jobbpass imorse hur stressad som helst då Ikea gubbarna skulle komma hit halv 10 med min säng..
 
Som tur var Niina hemma och kunde ta emot den, så rensade hon och städade mitt rum (har seriöst världens bästa roomie ever), så dirr när jag kom hem började jag fixa ihop den.
 
Nu efter cirka 4 timmar är allt färdigt, jag har bäddat den och fan vad jag är stolt över mig själv haha..
Så mycket som jag grinat och dampat på konstruktionen av den så fyfan, men nu har jag äntligen en säng!
 
Är ledig nu också tills fredag kväll vilket behövs då jag jobbat massor känns det som, skönt att få landa lite och få umgås med min bästa och bara ta det lugnt.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback